Saturday, July 14, 2007

Tu cum iti traiesti viata?

"Daca nu traiesti viata in care crezi, vei ajunge sa crezi in viata pe care o traiesti."

Eu am extras cateva invataturi din legea atractiei:
*Mintea este un magnet.
*Daca te vezi fericit, vei fi fericit.
*Daca te vezi in varful piramidei, vei fi in varful piramidei.
*Asa cum te vezi, asa te vad si cei din jurul tau.
*Sansa este mereu de partea ta. Daca esti pregatit sa o primesti in viata ta, fii convins ca orice clipa, orice "intamplare" este o oportunitate.

Plecand de la cele scrise mai sus, dar si de la o discutie despre vacanta la care am fost prezenta in seara aceasta, mi-am imaginat cum va fi vacanta mea de anul viitor, deoarece cea de anul acesta stiu sigur cum va fi.
Aceasta nu va fi prea departe de "lumea dezlantuita", dar nu va fi nici o vizita intr-o mare metropola. Urmatoarea mea vacanta de vis este o croaziera de trei saptamani pe un vas de lux, impreuna cu persoana cea mai draga mie, in care sa ma bucur de natura, de soare, de mare, de cat mai multe din lucrurile create de mintea umana pentru ca toti oamenii sa-si spuna in fiecare clipa cat este de minunata viata.

Asa arata doua imagini din urmatoarea mea vacanta:





Foarte mult imi doresc si sa inot alaturi de delfini.



Urmatoarele voastre vacante cum arata?

Dar planul din spatele visului vostru? Vi l-ati pus pe hartie? L-ati gandit in amanunt? Pentru ca orice vis presupune un plan, o strategie si apoi actiune. Viele sunt frumoase, dar se traiesc doar in norisori. Pentru a le aduce in viata reala este nevoie de o puternica dorinta si apoi de o intensa actiune.

Pentru incurjare: Nu ni s-a dat niciun vis, fara posibilitatea de a-l realiza. Totul depinde doar de cat de mult ni-l dorim.

Mai multe despre Legea Atractiei

No comments: